miercuri, 22 iulie 2015
Home »
» acord detasare inv
acord detasare inv
Acord pentru detaşare în interesul învăţământului în anul şcolar 2015-2016
Nr. ___________ /_______2015
Verificat exactitatea datelor
Director,
______________________________________________
Avizul pentru detaşare în interesul învăţământului
Director, _____________________________________
Director, ______________________________________
Director, ______________________________________
Domnule Director,
Subsemnatul(a) (iniţiala tatălui)___________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________,
______________________________________________născut(ă) la data de __________________________________________,
COD NUMERIC PERSONAL:
cu domiciliul în localitatea______________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________, strada
_____________________________________________________, nr.____, bl.____, scara _____, ap.______, judeţul (sect.)
____________________________,TELEFON ___________________, posesor al B.I. / carte de identitate seria _______,
nr.__________, eliberat(ă) de Poliţia ______________________________________, la data de _______________, prin prezenta
vă comunic acordul meu privind încadrarea cu statut de cadru didactic detaşat în interesul învăţământului pentru anul şcolar
2014-2015, pe/la postul/catedra de_____________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________, de la (unitatea/unităţile de învăţământ)
________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________, localitatea
________________________________________________________________________________________________________ .
1. Sunt titular(ă) pe/la postul/catedra de __________________________________________, de la (unitatea/unităţile de
învăţământ)_______________________________________________________________________________________________,
localitatea_________________________________________________________________________________________________,
judeţul (sect.) ___________________________, din anul _______ .
2. Sunt absolvent(ă) al (a) (Univ., Institutului, Academiei, I.P. 3 ani, Colegiului, Şc. postliceale, Şc. de maiştri, Lic. Ped.
etc.)_______________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________
Facultatea ______________________________________________________________________________________ nivelul
studiilor (medii, postliceale, universitare de scurtă durată, ciclul I de studii universitare de licenţă, ciclul II de studii universitare de
masterat, universitare de lungă durată)__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________
_ ________________________________________________________, cu durata studiilor de _____ ani (zi sau i.f., seral, f.r., f.f.,
i.d.), promoţia ________, cu specializarea principală_______________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________,
secundară ______________________________________________________________________________________ cu media de
absolvire a studiilor ____________; absolvent(ă) al(a) cursurilor postuniversitare_________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________, cu
durata studiilor de _____ ani, specialitatea_______________________________________________________________, promoţia
_________ cu media de absolvire ______________.
3. Am obţinut definitivatul în anul________, cu media __________, gradul II în anul ________, cu media ___________,
gradul I în anul ________, cu media __________, doctoratul în anul _______, în specialitatea___________________________
_______________________________________________________________________________________________________.
4. La 1 septembrie 2014 am avut __________ ani întregi vechime în învăţământ.
5. Sunt/nu sunt căsătorit(ă); soţul (soţia) este/nu este în prezent încadrat(ă) permanent în funcţia de__________________
__________________________________________________________________________________________________ de la
_________________________________________________________________________________________________, localitatea
_________________________________________________________________, judeţul (sect.) ___________________, am/avem
____________copii în întreţinere.
Luat în evidenţa I.S.J./I.S.M.B.
(pentru cadrele didactice titulare solicitate pentru
detaşare în interesul învăţământului în alte judeţe)
95
6. În perioada 01.09.2005 – 31.08.2015 am fost detaşat(ă) astfel:
- An şc. 2005-2006 detaşat(ă) la cerere/în interesul învăţământului la postul/catedra
de ______________________________ de la _______________________________.
- An şc. 2006-2007 detaşat(ă) la cerere/în interesul învăţământului la postul/catedra
de ______________________________ de la _______________________________.
- An şc. 2007-2008 detaşat(ă) la cerere/în interesul învăţământului la postul/catedra
de ______________________________ de la _______________________________.
- An şc. 2008-2009 detaşat(ă) la cerere/în interesul învăţământului la postul/catedra
de ______________________________ de la _______________________________.
- An şc. 2009-2010 detaşat(ă) la cerere/în interesul învăţământului la postul/catedra
de ______________________________ de la _______________________________.
- An şc. 2010-2011 detaşat(ă) la cerere/în interesul învăţământului la postul/catedra
de ______________________________ de la _______________________________.
- An şc. 2011-2012 detaşat(ă) la cerere/în interesul învăţământului la postul/catedra
de ______________________________ de la_______________________________.
- An şc. 2012-2013 detaşat(ă) la cerere/în interesul învăţământului la postul/catedra
de ______________________________ de la _______________________________.
- An şc. 2013-2014 detaşat(ă) la cerere/în interesul învăţământului la postul/catedra
de ______________________________de la _______________________________.
- An şc. 2014-2015 detaşat(ă) la cerere/în interesul învăţământului la postul/catedra
de ______________________________de la _______________________________.
7. Anexez solicitarea unităţii de învăţământ primitoare.
8. Am luat cunoştinţă că nu mi se vor plăti drepturile de detaşare prevăzute de Hotărârea de Guvern nr. 281/1993 cu
modificările şi completările ulterioare, coroborate cu prevederile Legii 53/2003, republicată, Codul Muncii, cu modificările şi
completările ulterioare.
9. Performanţele profesionale sunt prezentate în curriculum vitae anexat.
ANEXEZ, ÎN URMĂTOAREA ORDINE, actele CERTIFICATE pentru conformitate cu originalul de către directorul unităţii de
învăţământ unde sunt titular(ă):
1) curriculum vitae în care prezint performanţele profesionale, însoţit de documentele justificative;
2) copii legalizate de pe actele de studii şi foia matricolă;
3) acte doveditoare în situaţia schimbării numelui (dacă este cazul);
4) copii de pe certificatele de obţinere a gradelor didactice;
5) recomandarea consiliului/consiliilor de administraţie al unităţii/unităţilor de învăţământ la care funcţionez în anul şcolar
2014-2015, din care să rezulte calificativul acordat de consiliul de administraţie pentru anul şcolar 2012/2013 şi 2013/2014
(conform fişei de evaluare) şi calificativul parţial pentru anul şcolar 2014-2015;
6) copii ale deciziilor de detaşare din perioada 01.09.2005 – 31.08.2015 (dacă este cazul);
7) adeverinţă de vechime în învăţământ;
8) copie de pe buletinul/cartea/adeverinţa de identitate;
9) adeverinţa de salariat a soţului/soţiei (cu specificarea clară a locului de muncă la care este încadrat(ă);
10)copia certificatelor de naştere ale copiilor (dacă este cazul);
11)avizul pentru detaşare de la unitatea/unităţile de învăţământ la care funcţionez ca titular.
Răspund de exactitatea datelor înscrise în prezenta cerere şi declar că voi suporta consecinţele în cazul unor date eronate.
Data _____________________ Semnătura___________________
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu